
Turbulence à la Mairie de Saint-André
5 juillet, parAprès les coupures d’eau mémorables sur fond de polémique, le conflit Mairie de Saint-André-Cirest qui perdure, les plaintes à répétition, les (…)
1er février 2008
Ma rakont azot in zistoir.
Lavé in foi dann Saint-Paul...
Lavé in ta d pié de boi
Ki soi dan lé o ki soi dan lé ba
Si litoral li, dann fon la vil li,
Dann fon létan, dann fon la grote.
Parmi tousala lavé zoizo,
Zoizo bélié, kardinal, zoizo bèk roz,
Mé lavé osi in ot èspès,
In èspès ki ranp an sourdine,
I apèl ali landormi.
Si son do nana zékay,
Li résanm in pé lo gro margoz
Li lé vèr, li lé zonn,
Kan li lans son dar pou gob son proi,
Tansion dovan !
Kan li pass si pié d boi nana flèr rouz
Li ri, li lé kontan, li sot,
Li voyaz, li sa partou.
Mé kan pié de boi flèr rouz
I dovyin pou li tro rouz,
Alor li voi bleu.
Alala landormi i sort si lo pié d boi
É hop ! Li sot si in ot pié.
So pié d boi la, lo flèr lé byin bleu.
Tout son kor in dovyin bleu !
La fransh vérité sé ke
Shak foi landormi lé pi mi an valèr,
Lé pi si lestrad,
Li rod in manièr pou rèst touzour an lèr...
Si ninporte kèl pié d boi !!
...
Dé troi zané pli tar
Li sra petèt jeté
Li sra tou sèl
Li nora pi kamarad
Ni si lo pié d boi rouz
Ni si lo pié d boi bleu...
Mèm vacoa i voudra pi d li !!
Kamarad, lo konba kontinu.
Ninine, Le Port
Après les coupures d’eau mémorables sur fond de polémique, le conflit Mairie de Saint-André-Cirest qui perdure, les plaintes à répétition, les (…)
Le CIOM « national » aura bien lieu le 10 juillet au Ministère des Outre-mer, en présence du Premier ministre, François Bayrou et du ministre de (…)
Kan i ariv Novanm-Désanm-Zanvié, domoun i réziste pi ek la salèr. Zène-zan i mars dann somin, zène-fi i roul an dékolté ; sétaki i rod in manir po (…)
En avril 2025, la ministre malgache des Affaires étrangères, Rasata Rafaravavitafika a déclaré que "la position de Madagascar concernant la (…)
L’ancien chef de la diplomatie européenne a déclara qu’« en un mois, 550 Palestiniens affamés ont été tués par des mercenaires américains ». Une (…)
Après l’opération militaire d’Israël « Rising Lion » (« Lion dressé ») contre l’Iran dans la nuit du jeudi 12 au vendredi 13 juin 2025, et celle (…)
Les cours du pétrole ont connu une nette hausse à partir de la deuxième quinzaine du mois de juin, portés par l’extrême tension au Moyen-Orient et (…)
La Réunion fait partie des régions françaises les plus touchées par les conséquences sanitaires, sociales et judiciaires de la consommation (…)
1993- La disparition de Lucet Langenier. Elle a été brutale, prématurée et a frappé douloureusement non seulement sa famille mais aussi ses (…)
Sur proposition de Gérard COTELLON, directeur général de l’ARS La Réunion, Patrice LATRON, préfet de La Réunion, a décidé le retour au niveau 2 du (…)
C’est dans une ambiance chaleureuse avec un état d’esprit fraternel que les délégués de la Section PCR de Sainte-Suzanne se sont réunis en (…)
La section PCR du Port apprend avec une profonde tristesse le décès de Nadia PAYET, ancienne déléguée syndicale CGTR. Militante engagée et (…)
Messages
1er février 2008, 05:47, par raphael
ninine,
na ankor bonpé komsa larényon, a koté nou mem.
ni arvi
Raphael